VVD Zomer BBQ: een traditie in wording

Ruim 50 leden en belangstellenden waren afgelopen vrijdag afgekomen op de BBQ van de VVD Drenthe. Ze werden welkom geheten door Statenfractievoorzitter Willemien Meeuwissen en Regiovertegenwoordiger Agnes Klinkenberg. “Het gaat goed met de VVD Drenthe”, constateerde Willemien Meeuwissen terecht, “Het College onder aanvoering van Henk Brink stoomt maar door. Het ene na het andere plan wordt succesvol afgeleverd. Zowel op het gebied van economie als bereikbaarheid, toerisme & recreatie.”

Ook met de Drentse VVD gaat het goed. Volgens Willemien Meeuwissen ligt dat ook aan de manier waarop we bij de VVD Drenthe met elkaar omgaan: “We proberen makkelijk bereikbaar te zijn en benaderbaar te zijn. Waarbij je elkaar makkelijk aanspreekt en aanschiet. Dat kan in alle geledingen. En dat is bij veel andere partijen wel anders.”

Nou, daarvan was de BBQ het zichtbare bewijs. Gezelligheid alom, een geslaagd weerzien met ouwe en nieuwe bekenden. Lekker een vorkje prikken, het glas heffen en een praatje maken. Altijd goed in liberale kringen. Daar had de VVD Drenthe weer even behoefte aan.