Willemien Meeuwissen

9404 EM Assen
Contact:tel: 06-46644538

w.meeuwissen@drentsparlement.nl

Studeerde Bedrijfseconomie in Groningen. Kwam via de ICT terecht bij GGZ Drenthe, is daar manager van een groot aantal ondersteunende diensten zoals communicatie, HR, opleidingen, ICT, en kwaliteit. Maar vooral ook actief in het realiseren van vernieuwingen, zoals de inzet van e-health en het inzetten van een cultuurverandering. Werkende vrouw en moeder van een gezin met opgroeiende kinderen. Wil met haar werk de kwaliteit en effectiviteit van de zorg verbeteren. Heeft een grondige hekel aan pappen en nathouden, pakt zaken doortastend op. Is geïnteresseerd in alle mogelijkheden die Drenthe versterken op het gebied van werkgelegenheid. Zet zich actief in voor de realisatie van snel internet in de buitengebieden. Wil ruimte bieden aan innovatie.

Bijzonderheden:

• Fractievoorzitter

• Lid Dagelijks Bestuur Fractie

•  Bestuur, Bezwaarschriften, Handhaving, Aansluiting Onderwijs op de Arbeidsmarkt, Openbare Orde & Veiligheid, Personeel & Organisatie en Snel Internet op het platteland.