Willemien Meeuwissen

Heeft een grondige hekel aan pappen en nathouden, pakt zaken doortastend op. Gaat er op uit en treedt graag in contact met anderen.

Is actief op zoek naar alle mogelijkheden die Drenthe versterken op het gebied van werkgelegenheid. Zet zich in voor de realisatie van snel internet in de buitengebieden. Wil ruimte bieden aan innovatie. Maar er moet ook wat te beleven zijn! Wil daarom graag meer culturele en sportieve evenementen in Drenthe. En attracties zowel voor de eigen inwoners als voor de toeristen.

Studeerde Bedrijfseconomie in Groningen. Kwam via de ICT terecht bij GGZ Drenthe, is daar manager van een groot aantal ondersteunende diensten zoals communicatie, HR, opleidingen, ICT en kwaliteit. Maar is daarnaast ook actief in het realiseren van vernieuwingen, zoals het gebruik van e-health en het inzetten van een cultuurverandering. Wil met haar werk de toegankelijkheid, de kwaliteit en de effectieviteit van zorg verbeteren.

Is getrouwd en heeft 3 kinderen die het huis uit zijn, woont met haar man in Assen.

Portfeuille:

• Algemene Zaken / fractievoorzitter