Nieuwe fractie geïnstalleerd

Allereerst willen we u hartelijk danken voor uw steun én stem tijdens de Provinciale Statenverkiezing van 21 maart. We hebben in Drenthe zes zetels gekregen, net als de PvdA en het Forum voor Democratie.

Allereerst willen we u hartelijk danken voor uw steun én stem tijdens de Provinciale Statenverkiezing van 21 maart. We hebben in Drenthe zes zetels gekregen, net als de PvdA en het Forum voor Democratie.

We hebben daarmee één zetel verloren ten opzichte van vier jaar geleden, maar dat was dan ook een restzetel. Daar staat tegenover dat we méér stemmen hebben gekregen dan de vorige keer. Al met al zijn we zeker niet ontevreden over de recente verkiezingen. We hebben een fantastische campagne gedraaid onder leiding van de onvolprezen Michiel Hasslacher en zijn in vele gemeenten van Drenthe de grootste partij geworden. We hebben heel veel hulp gehad van vrijwilligers in de hele provincie en zijn hen erg dankbaar!

De komende periode staat in het teken van het samenstellen van een nieuw college. De VVD doet uiteraard graag weer mee.
We houden u op de hoogte!