Zien wij u ook op onze nieuwjaarsbijeenkomst?

Nieuwjaarsbijeenkomst

VVD Drenthe in samenwerking met JOVD Drenthe

Wat een jaar was het, met veel veranderingen. Zo hebben we een nieuwe Statenfractie (de verkiezingen waren immers afgelopen voorjaar), maar vergeet ook niet de organisatorische verandering waardoor we weer een echte Drentse club zijn geworden. En als kers op de taart is de JOVD (onze onafhankelijke dochter) weer terug in Drenthe, wat zorgt voor meer jonge liberalen.

Wij nodigen u van harte uit voor onze nieuwjaarsbijeenkomst op 18 januari 2020.

De inloop is vanaf 9:30 uur en en de bijeenkomst start om 10:00 uur

Locatie: Zalencentrum Meursinge (Hoofdstraat 48 9431 AE Westerbork)

Op 18 januari zullen wij terugblikken op het afgelopen jaar, en geven een kijkje in wat er in het nieuwe jaar staat te gebeuren. In een tijd waarin politiek nog alleen lijkt te gaan over deeltjes in de lucht (stikstof) en deeltjes in de grond (PFAS) is het altijd goed om weer eens van onze eigen politici te horen waar ze allemaal mee bezig zijn.

De provinciale Statenfractie laat zich van haar beste kant zien en legt verantwoording af over het afgelopen jaar, maar ook vanuit landelijk zullen onze Drentse vertegenwoordigers uit eerste en tweede kamer laten weten wat er allemaal bij hen gaande is.

Daarnaast hebben we Barbara Visser (staatssecretaris van defensie) bereid gevonden om naar het mooie Drentse af te reizen en als hoofdspreker op onze bijeenkomst aanwezig te zijn.

Natuurlijk zoals u van ons gewend bent sluiten we de bijeenkomst af met een borrel waar u de politiek nog kan bestoken met (bijna) al uw vragen. Mocht u mensen kennen die ook graag hier bij willen zijn, maar die geen lid zijn? Dat is geen probleem, iedereen is welkom.

Aanmelden kan eenvoudig via deze link.

Tot 18 januari!

Willemien Meeuwissen - Fractie VVD Drenthe